نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1857
-
الف
+

نشر مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» از شبکه آی فیلم2

مراسم اختتامیه مسابقه «نواهنگ» جمعه 21 جوزا(خرداد) 1400 از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، زمان نشر برنامه تلویزیونی اختتامیه مسابقه «نواهنگ» مشخص شد.

بر اساس اعلام شبکه آی فیلم2، برنامه اختتامیه مسابقه «نواهنگ» که با حضور داوران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنان اشتراک کنندگان این رقابت دیدنی برگزار می شود، قرار است شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) از این رسانه تلویزیونی به نشر برسد.

در این برنامه پرشور، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم از سوی هیات داوران، خواننده برتر برگزیده مردمی نیز معرفی و تقدیر خواهد شد.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

این مسابقه که برای اولین بار از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهاجرین افغانستانی در ایران تولید شد،  استعداد های برتر حوزه موسیقی مهاجرین را در قاب شبکه جهانی آی فیلم 2 به چالش کشید. 

48 تن برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شدند و در بخش مقدماتی در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

 در مرحله مقدماتی این مسابقه ۴۸ نفر در ۱۲ گروه 4 نفره به رقابت پرداختند که در نهایت 12 نفر به شمول سید حسین حسینی، بصیر فیضی، احمد جیلانی، ادریس احمدی، حبیب الله احمدی، امید حسینی، محمدرضا قربانی، عظیم حکیمی، رامین بارکزی، مهدی حسینی، علی خوشبین و کبیر حسینی به مرحله نیمه نهایی مسابقه بزرگ نواهنگ راه یافتند.

در بخش نیمه نهایی نیز به ترتیب «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» موفق شدند به فینال مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

در فینال این مسابقه «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب و معرفی خواهد شد.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر